Followers

Isnin, 8 Oktober 2012

Peminat ChipMore


Salam hye rindu saya....sekarang saya dah 3thn lebuh dah bujangkan tak lama lagi saya akan sekolah yeahhh...sure ibu sunyi kalau saya sudah sekolah huhuhuh...saya nie penggemar cokelat baik roti cokelat,biskot ke hapa skali pun ade cokelat saya suka terutama Chipmore=)) selalu bergaduh dengan adik saya biskot chipmore kalau boleh saya nak habis kan seorang.....

ibu pesan ada masa nanti ibu update lagi....bye salam sayang dari saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Isnin, 8 Oktober 2012

Peminat ChipMore


Salam hye rindu saya....sekarang saya dah 3thn lebuh dah bujangkan tak lama lagi saya akan sekolah yeahhh...sure ibu sunyi kalau saya sudah sekolah huhuhuh...saya nie penggemar cokelat baik roti cokelat,biskot ke hapa skali pun ade cokelat saya suka terutama Chipmore=)) selalu bergaduh dengan adik saya biskot chipmore kalau boleh saya nak habis kan seorang.....

ibu pesan ada masa nanti ibu update lagi....bye salam sayang dari saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan